Followers


来了就Follow我 +留言嘛;D ♥


Get your own Digital Clock

Sunday, January 2, 2011

天天夜夜--F.I.R

How do I live without you
I want to know
How do I breathe without you
If you ever go
How do I ever
ever survive
How do I
how do I
Oh how do I live
当你的泪在微笑中滑落
回忆的风 吹(催)著我走
我却情愿停留
等一颗心的时间的尽头
呼吸也会痛
可是我记得 你给我的梦
我的爱在你的怀里等待
我的心一直都为你存在
走过伤害
我回头看
是永远都灿烂的爱
这一次我决定勇敢去爱
这一次我陪你看到未来
so How do I live
How do I live
How do I live
Without you
How do I live...

No comments:

Post a Comment